ترویج فرهنگ مقاومت، یکی از ویژگی های مهم بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: یکی از ویژگی های مهم بسیج، ترویج فرهنگ مقاومت در کشور و دنیا است و امروز این تفکر بسیجی در جهان خودش را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان روز دوشنبه 29 آبان ماه در دیدار بسیجیان، پاسداران و مسئولان شهرستان با امام جمعه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: ما بسیجیان باید مبلغان انقلاب اسلامی باشیم و دستاوردهای انقلاب را منتشر کنیم و این جز باجهاد تبیین محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج مستضعفین موجبات ایجاد خیروبرکت زیادی در ایران و جهان شد، خاطرنشان کرد: اولین عرصه ای که بسیج درخشید در دوران دفاع مقدس بود که با همت مردم و بسیج و تفکر بسیجی نگذاشتیم حتی یک وجب از خاک ایران از دست برود.

 سرهنگ دارابی عنوان کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که خدمات گسترده بسیج در ابعاد مختلف دفاعی امنیتی سازندگی تربیتی و غیره به سمع مردم برسد و باید امیدآفرینی و اقدامات مثبت صورت گرفته را بیان کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل به جنگ کودکان و نوزادان غزه رفته و با این جنایت نابودی خود را نزدیک می کند.

 سرهنگ دارابی مراسم محوری سوم آذر همراه با میقات صالحین در نماز جمعه، شب شعر، فعالیت های جهادی بسیج حقوقدانان و بسیج پزشکی، افتتاح پروژهای خانه محرومین و کانال های آبرسانی، بازدید علمی توسط بسیجیان، کارگاه های فززند آوری وسبک زندگی در نقاط هدف،جشنواره سرود و پویش نذرخون را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

کد خبر 1734509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha