بیش از ۱۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آستارا اجرا می‌شود

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» است، گفت: بیش از ۱۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آستارا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری ظهر امروز(دوشنبه، ۲۹ آبان) در نشست خبری هفته بسیج که در محل سالن کنفرانس سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: اخلاص، عمل صالح و حضور میدانی بدون چشمداشت در عرصه‌های مختلف از ویژگی‌های بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه بسیجیان متناسب با نیاز مردم پای کار می‌آیند، افزود: بسیج خدمت به مردم و کشور را افتخار خود می‌داند و در این راستا با تمام وجود تلاش می‌کند.

بیش از ۱۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آستارا اجرا می‌شود

وی با اشاره به اینکه بسیج موازنه قدرت را تغییر داده و قدرت از دست استکبار گرفته شده است، تصریح‌کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاسیس شجره طیبه بسیج بوده که منشاء خدمات ارزشمندی برای کشور بوده است.

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» می‌باشد و برنامه‌های بزرگداشت این هفته با بیش ۱۸۰ برنامه در شهرستان آستارا آغاز شده است، گفت: این برنامه‌ها به همت حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های اقشاری بسیج تدارک دیده شده که در طول هفته اجرا می‌شود.

بیش از ۱۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آستارا اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تحویل مسکن به نیازمندان، توزیع بسته‌های مومنانه، برپایی میزهای خدمت، اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، رونمایی از کتاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن را از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: در هفته بسیج همچنین مسابقات فرهنگی و ورزشی در رشته‌های مختلف به اجرا در می‌آید و از کارآفرینان نمونه تجلیل می‌شود.

سرهنگ قنبری گفت: همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، قشرهای مختلف بسیج در شهرستان آستارا اجتماع بزرگی خواهند داشت که در قالب آن برنامه‌های مختلف به اجرا در می‌آید.

کد خبر 1734596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha