خلاقیت در کتابداری نیازی ضروری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: باید فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به سراغ شیوه های جدید و خلاقانه در این حوزه بروند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در کانون حضرت خدیجه سلام الله از کتابدار و نوجوانان برتر کتابخوان این کانون تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به سراغ شیوه های جدید و خلاقانه در این حوزه بروند، گفت: امروز باید کتابخانه‌های مساجد با توجه به نیازهای امروز جامعه منابع کتابخانه های خود را بروز رسانی کنند.

خلاقیت در کتابداری نیازی ضروری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: بدلیل همجواری کتابخانه های مستقر در کانون های فرهنگی هنری با فضای معنوی مساجد و دسترسی راحت تر مردم به این ظرفیت فرهنگی، باید این حوزه بیش از بیش تقویت شود و با برگزاری طرح‌ها و ویژه برنامه های ابتکاری فضای حضور نوجوانان و جوانان را در فضای کتابخانه مساجد را فراهم کنیم.

خلاقیت در کتابداری نیازی ضروری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

در این دیدار رقیه سلطانی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون و کتابخانه مسجد، اظهار کرد: کتابخانه حضرت خدیجه با توجه به فعالیت در منطقه حاشیه شهر از رونق خوبی برخوردار است و بیش از ۱۰۰ نوجوان بصورت فعال با کتابخانه کانون مرتبط هستند.

گفتنی است؛ کتابخانه کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله در منطقه طبرسی با بیش از ۱۵۰۰۰ جلد کتاب و فضای مناسب و با عضویت بیش از ۲۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان از مراکز مهم و فعال در این منطقه مشهد هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1734668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha