هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تبیین گفتمان و فرهنگ بسیجی است

یزدان افشاری پور هفته بسیج را فرصتی برای ترویج و تبیین گفتمان، فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه به ویژه نسل جوان دانست و تصریح کرد: از این فرصت باید برای بیان و تبیین جایگاه ارزشی و خدمات این نهاد مقدس تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

یزدان افشاری پور ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم فلسطین، گفت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی است.

فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: بسیج متعلق به همه اقشار مردم است و هر کس دل در گرو این انقلاب و نظام دارد و برای مردم خدمت می کند در حقیقت یک فرد بسیجی است.

وی هفته بسیج را فرصتی برای ترویج و تبیین گفتمان، فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه به ویژه نسل جوان دانست و تصریح کرد: از این فرصت باید برای بیان و تبیین جایگاه ارزشی و خدمات این نهاد مقدس تلاش کنیم.

افشاری پور با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت با کار جهادی متولیان امر در حال انجام است،  اظهار کرد: مردم از فرصت به وجود آمده که با حمایت دستگاه قضا در حال انجام است، نسبت به اخذ سند مالکیت اقدام کنند.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: دولت در سطح شهرستان عنبرآباد به دنبال حل مشکلات زیرساختی است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران در طرح های ملی به مجموعه شبکه بهداشت کمک کنند تا این طرح ها به نحو مطلوب در سطح شهرستان انجام شود.

افشاری پور گفت: با توجه به انتخابات پیش رو همه ما مدیران و مسئولان باید بدانیم که تلاش و اقدامات ما در میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار است.

کد خبر 1734678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha