تیم نجاتگران شهرستان سقز قهرمان مسابقات یادواره شهدای امدادگر شد

جلالی عنوان کرد: در مسابقات فوتسال پایگاه‌های امداد و نجات استان کردستان یادواره شهدای امدادگر، تیم فوتسال نجاتگران شهرستان سقز، قهرمان مسابقات شد.

پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در مسابقات فوتسال پایگاه‌های امداد و نجات استان کردستان یادواره شهدای امدادگر، تیم فوتسال نجاتگران شهرستان سقز، قهرمان مسابقات شد.

وی گفت: این مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود که در سطح استانی، که با حضور هفت تیم از نمایندگان پایگاه‌های استان، به صورت تک حذفی و با قضاوت داوران هیأت داوری برگزار شد،  تیم‌های شهرستان سقز و سنندج به دیدار نهایی راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات، تیم‌های شهرستان سقز و سنندج به رقابت پرداختند که با نتیجه ۶ بر ۴ تیم سقز به پیروزی رسید و به مرحله منطقه‌ای صعود کرد.

جلالی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هدف از اجرای این مسابقات، ایجاد انگیزه، افزایش روحیه تیمی، ارتقاء آمادگی جسمانی و حفظ توان عملیاتی نیروهای امدادی، ترویج فعالیت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بوده که در ماه‌های آینده، برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری مسابقات ورزشی بین امدادگران و کارکنان را خواهیم داشت.

کد خبر 1734687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha