زمینه ساز انس《نیت ها》 با کتاب باشیم|به کتاب مدیونیم

سلیلی بابیان اینکه قریب به ۲۵میلیون جمعیت ایران نسل نیت(neet) هستند برای زیست با این نسل باید با کتاب مانوس باشیم، گفت: باید رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بازتعریف شود تا شاهد تولید محتوای متناسب با ذائقه نیت ها(neet) باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   علی سلیلی- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری  مازندران در آیین تجلیل از ناشران و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به آسیب های اجتماعی استان‌اشاره و اظهار کرد: ناشرین و مؤلفین استان برای کاهش آسیب های اجتماعی در کنار دفتر امور اجتماعی استانداری قرار گیرند.
وی از اعلام آمادگی امور اجتماعی استانداری مازندران برای تامین کاغذ مورد نیاز ناشرین استان خبر داد و گفت: شرکت چوب و کاغذ مازندران بهترین فرصت برای
سلیلی با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی در جامعه سیاست دولت سیزدهم است، افزود: برنامه های هفته مازندران سرشار از نشاط اجتماعی با رویکرد امید آفرینی بوده که شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه قریب به ۲۵میلیون جمعیت ایران نسل نیت(neet) هستند برای زیست با این نسل باید با کتاب مانوس باشیم، گفت: به کتاب مدیونیم باید هشتگ شود.
سلیلی با تاکید براینکه دهه نودی ها نصیحت پذیر نیستند، خاطرنشان شد: باید رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بازتعریف شود تا شاهد تولید محتوای متناسب با ذائقه نسل نیت(neet) با هدف دوستی بیش از پیش این نسل با کتاب باشیم.
وی با بیان اینکه آینده از آن علم است و علم سلطنت خواهد کرد، گفت: تلاش داریم در شورای اداری استان کتاب خوب توسط نوجوانان کتابخوان نظیر پرنیان شعبانی معرفی شود.

کد خبر 1734756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha