بانوی فلسطینی: 13 سال در آنجا قرآن حفظ کردم

انتشار ویدیویی از یک خانم فلسطینی مقابل مسجد ویران‌ شده‌ای که 13 سال در آن قرآن حفظ می‌کرد، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الوطن، با ادامه حمله بمباران مساجد و مدارس و بیمارستان‌ها در غزه توسط رژیم صهیونیستی، بمباران یک مسجد در غزه، ناراحتی و حزن یک خانم فلسطینی را به همراه داشت. پخش ناراحتی این خانم فلسطینی در مقابل این مسجد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت.

یک خانم فلسطینی محجبه در حالی که بر روی ویلچر نشسته، مصیبت خود را پس از بمباران مسجدی که دختران غزه در آن قرآن را حفظ می کردند، بیان می کند و ناراحتی خود را نشان می‌دهد.

این بانوی فلسطینی با این جملات میزان ناراحتی خود را از جنایات ارتش اشغالگر اسرائیل بیان کرد: اینجا خانه خداست، از این جنایات دست بردار.

این فیلم ویدیویی ابتدا توسط روزنامه نگار «محمد قندیل» از طریق حساب های شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این بانوی فلسطینی با اشاره به اینکه 13 سال است در داخل این مسجد قرآن کریم را حفظ می‌کند و بیشتر وقت خود را در این مسجد گذارنده است، گفت: در این مسجد، هر روز بیشتر از خانه‌ام در آن وقت می‌گذراندم و نسل‌ها در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

تعداد زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی پس از ابراز ناراحتی وی از بمباران این مسجد با این خانم فلسطینی ابراز همدردی کرده و نوشتند: خدایا به مردم غزه پیروزی عطا فرما.

 رژیم اشغالگر اسرائیل از جنایات خود علیه مردم غزه دست برنداشته و بسیاری از بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد را هدف قرار داده است.

ارتش اشغالگر علاوه بر جنایات و قتل عام‌های فراوان، به نشر اکاذیب می‌پردازد که از طریق آن تلاش می‌کند هدف قرار دادن بیمارستان ها را توجیه کند.

بانوی فلسطینی: 13 سال در آنجا قرآن حفظ کردم

کد خبر 1734785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha