تشکیل بسیج اساتید بین‌الملل برای تعقیب قضایی جنایتکاران

مردانی گفت: امروز جبهه مقاومت که شجره بالنده و طیبه بسیج است با کفر و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مبارزه می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدرضا مردانی، رییس بسیج اساتید کشور در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور با گرامیداشت شهدای غزه و فلسطین گفت: امام در پیام خود در آذر ماه ۶۷ بسیج را منحصر به ایران ندانست و اعلام کردند هسته های مقاومت در تمام جهان به وجود می آید و اینک از عالم عند ربهم یرزقهم شاهد گسترش و شکل گیری عملی این هسته ها به برکت رهبری داهیانه رهبر انقلاب هستیم.

وی اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت که شجره بالنده و طیبه بسیج است با کفر و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مبارزه می کند.

وی گفت: این نشست در ۲۱۰ دانشگاه کشور با تشکیل جبهه فرهنگی با سه هدف اعلام انزجار اساتید از صهیونیست و آمریکا و ابراز همدلی با مسلمانان و جبهه مقاومت برگزار شده است.

وی گرامیداشت هفته بسیج و تشکیل جبهه علمی و فرهنگی به منظور نقش آفرینی اقشار بسیجی را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و گفت: ۲۰ کمیته تخصصی در تهران در این رابطه تشکیل شده است و همچنین در نشست های استانی نیز ۷۰۰ موضوع در این رابطه و موضوعات زیست بومی استانی برگزار شده است.

مردانی تعمیق و ترویج مکتب بسیجی در میان نسل جوان، تشکیل حکومت نوین اسلامی، روشنگری بسیج اساتید و جهاد تبیین به برکت خون کودکان غزه و تحقق این اهداف را از دیگر محورهای این نشست برشمرد.

وی با پیشنهاد تشکیل کارگروه بسیج اساتید بین الملل و حقوق بشر برای تعقیب حقوق بشر جامانده گفت: امروز مردم مقتدر غزه پیشتاز در نهضت جهانی هستند و بر همه ما واجب است که حق آنها را ادا کنیم. بسیج اساتید درخواست پیگیری پرونده حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی را از دستگاه قضا دارند و در این زمینه اعلام آمادگی می کند.

کد خبر 1734786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha