طنین ندای بسیج در جامعه خنثی کننده تهدیدات دشمن است

سردار ملک شاهکوهی بسیج را لشکر مخلص خدا دانست و گفت: بسیج برای خدا و به یاد خدا قدم بر می دارد و با طنین اندازی ندای بسیج در جامعه، همه تهدیدات دشمنان خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (سه شنبه ۳۰ آبان) در جمع فرماندهان بسیجی شهرستان بندرگز گفت: حضور بسیج از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون باعث سربلندی ایران در مقابل ابرقدرهای جهان شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه یکی از معجزات امام(ره) تشکیل بسیج بود، افزود: امام راحل به بسیجی بودنش افتخار می کرد و در وصیت نامه اش نیز تاکید کرده اند: «خدایا من را با بسیجیان محشور کن».

وی ادامه داد: بسیج لشکر مخلص خداست و برای خدا و به یاد خدا قدم بر می دارد و با طنین اندازی ندای بسیج در جامعه، همه تهدیدات خنثی می شود.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب الهی است، گفت: این انقلاب زمینه ساز حکومت و تمدن اسلامی و زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام، تاکید کرد: با زمین خوردن انقلاب اسلامی ایران، دیگر اثری از اسلامی باقی نخواهد ماند.

کد خبر 1734793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha