ویژه برنامه «شبی با مسجد» در بیرجند برگزار می‌شود

اسدزاده گفت: ویژه برنامه «شبی با مسجد» ویژه نوجوان پسر در محل مسجد خاتم النبیین (ص) مهرشهر بیرجند به مدت دو روز برگزار می‌شود.

مهدی اسدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ویژه برنامه شبی در مسجد به همت کانون فرهنگی هنری عاشورای مسجد خاتم النبیین(ص) مهرشهر بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری عاشورای بیرجند با بیان اینکه این ویژه برنامه؛ ویژه پسران ۱۰ تا ۱۵ سال تدارک دیده شده است، افزود: ویژه برنامه شبی با مسجد همراه با برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی و اهدای جوایز به برترین ها تدارک دیده شده است.

اسدزاده از اجرای برنامه های احکام و نشست های بصیرت افزایی، نمایش فیلم، حرکات ورزشی، بازی های بومی و محلی در این برنامه شاد خبر داد و گفت: شرکت در نماز صبح و دعای ندبه و اردوی میقات الصالحین (شرکت در نماز جمعه) از دیگر برنامه های این برنامه است.

وی با اشاره به استقبال بیشتر کودکان و نوجوانان به برنامه های مسجد خاتم النبیین(س) گفت: بیش از ۲۷۰ کودک و نوجوان عضو این کانون هستند.

مدیرکانون فرهنگی هنری عاشورای بیرجند خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در ویژه برنامه شبی با مسجد می توانند به شماره ۰۹۱۵۱۶۴۱۳۴۳ در پیام رسان ایتا، پیام دهند.

وی با اشاره به برنامه های کانون مسجد خاتم النبیین(س) بیرجند در هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: به همین مناسبت مسابقه نقاشی با موضوع کتاب با همکاری مهد قرآنی اسما الحسنی، جشن کتاب، کارگاه قصه گویی برای نونهالان، مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) و معرفی کتاب به خواهران و مادران مسجدی، معرفی کتب شهدایی برای نوجوانان برگزار شد.

کد خبر 1734804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha