کمبود حدود ۳۷۰ هواپیما در کشور

فرخی میکال با اشاره به کمبود حدود ۳۷۰ هواپیما در ناوگان حمل و نقلی کشور گفـت: مجلس در برنامه هفتم توسعه با تصویب حکمی گامی بلندی برای بهبود بهره‌وری و افزایش کیفیت خدمات هوایی برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان رسول فرخی میکال  با اشاره به مصوبات برنامه هفتم توسعه مجلس در خصوص بهبود کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل هوایی کشور، گفـت:  یکی از مشکلات حمل و نقل هوایی، کمبود  هواپیما در داخل کشور بوده که بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی امروز با کمبود حدود 370 فروند هواپیما در ناوگان هوایی مواجه هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه مصوبه مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه در خصوص بهره‌وری بهتر و افزایش کیفیت خدمات هوایی برای مسافران است خاطرنشان کرد:  در شرایط فعلی شاهدیم، برخی مواقع مسافران بیش از 3 ساعت به دلیل تاخیر در پروازها معطل شده و یا برخی پروازها لغو می‌شوند. مردم نسبت کیفیت خدمات پروازی گله مند هستند و این موجب شد مجلس مصوبه‌ای در خصوص افزایش کیفیت خدمات داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس ادامه داد: امیدواریم دولت برای خرید هواپیما و جبران کمبودها در ناوگان هوایی کشور چاره اندیشی کند، حق مردم این است که از بهترین کیفیت از حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

کد خبر 1734843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha