لزوم رصد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام زارعی با تاکید بر رصد فعالیت‌های کانونهای فرهنگی هنری شهرستان بشرویه گفت: در این شهرستان ظرفیت های خوبی برای انجام کارهای فرهنگی و هنری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه- امروز (۳۰ آبان) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: در بشرویه ظرفیت های بسیار خوبی برای کارهای فرهنگی و هنری وجود دارد.

وی بیان کرد: در گام اول انقلاب، مساجد رسالت خود را در زمینه تربیت جوانان مومن انقلابی انجام دادند و همه رزمندگان دفاع مقدس و شهدای عزیز ما، خواستگاه آنان مساجد بود و در گام دوم انقلاب هم همین توقع و انتظار وجود دارد.

 حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه بحثی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد آن موازی کاری هایی است که در مسجد شاهد هستیم، افزود: امیدواریم دغدغه ها برطرف شود و یک کار قوی و خوب منسجم و تشکیلاتی در این راستا اجرا شود. کارهای فرهنگی هر کدام تشکیلاتی انجام شود ثمره و نتیجه آن بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های شهرستان بشرویه حوزه هنری و گروه های سرود است، افزود: این مجموعه ها پشتوانه خوبی ندارند و با امکانات کم، آثار خوبی را تولید می کنند و توجه داریم به بشرویه نگاه ویژه ای شود چرا که ظرفیت های ویژه ای دارد و از طرفیت های شهرستان غفلت نشود.

امام جمعه بشرویه در پایان عنوان کرد: برخی از کانون ها در این شهرستان تحرکی میدانی ندارند امیدواریم یک رصدی شود و تجهیزات از کانون های غیرفعال گرفته شود و در اختیار کانون های فعال قرار گیرد.

کد خبر 1734865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha