بانوان پتروشیمی شازند در المپیاد فرهنگی ورزشی کشور خوش درخشدند

بانوان پتروشیمی شازند در المپیاد فرهگی، ورزشی بانوان بالای ۲۶ سال صنعت پتروشیمی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شازند، اختتامیه دور اول المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان بالای ۲۶ سال صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی پتروشیمی شازند در مجتمع رفاهی توسکا برگزار و با درخشش بانوان ورزشکار پتروشیمی شازند به کار خود پایان داد.

در این دور از مسابقات که از ۲۶ لغایت ۳٠ آبان ماه برگزار شد،  ورزشکاران در رشته های بدمینتون،  شطرنج،  آمادگی جسمانی و والیبال  به رقابت پرداختند.

این مسابقات با حضور ۲۱۲ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از پتروشیمی های سراسر کشور برگزار شد که نتایج زیر در رده تیمی به دست آمد:

در رشته  آمادگی جسمانی، مقام اول پتروشیمی شازند، ‌مقام دوم پتروشیمی مارون، ‌مقام سوم سازمان منطقه ویژه و کاپ اخلاق نیز به بانوان پتروشیمی شازند رسید.

در رشته رشته شطرنج نیز ‌مقام اول پتروشیمی مارون، مقام دوم پتروشیمی شازند، ‌مقام سوم پتروشیمی امیر کبیر و ‌کاپ اخلاق پتروشیمی تبریز و همچنین در رشته بدمینتون، ‌مقام اول پتروشیمی فن آوران، ‌مقام دوم پتروشیمی تبریز، ‌مقام سوم اداره مرکزی و کاپ اخلاق  را بانوان پتروشیمی شازند از آن خود کردند.

شایان ذکر است دور دوم این المپیاد از ۱ لغایت ۴ آذر ماه در رشته های تنیس روی میز،  دارت،  تیر اندازی و شنا برگزار خواهد شد.

کد خبر 1734880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha