برگزاری مسابقه کتابخوانی سیمای آرمانی طلبه در نگاه مقام معظم رهبری

مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله علیها شیروان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی فراخوان این مدرسه مسابقه کتابخوانی با عنوان سیمای آرمانی طلبه در نگاه مقام معظم رهبری را برگزار می کند.

شهناز همتی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله علیها شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: قالب های فراخوان مسابقه شامل خلاصه نویسی در ۱۰ صفحه، بروشور چهار صفحه و استخراج ۲۰ موضوع علمی تحقیقی از محتوای کتاب است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه یک موضوع همراه با طرح تحقیق پژوهشی از محتوای کتاب از دیگر قالب های مسابقه است که متقاضان می توانند جهت دریافت کتاب به واحد فرهنگی مدرسه مراجعه کنند.

همتی عنوان کرد: این مسابقه توسط واحد فرهنگی و پژوهش مدرسه علمیه الزهراسلام الله علیها شیروان برگزار می شود که آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ آذرماه است و به آثار برتر جوایزی اهداء می شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله علیها شیروان با بیان اینکه ارزش کتاب خوانی هنوز زنده است و جامعه با کتاب انس دارد اضافه کرد: کتاب سیمای آرمانی طلبه در نگاه مقام معظم رهبری به قلم محمد عالم زاده نوری و توسط انتشارات بوستان کتاب چاپ شده است، محور کتاب و مهم ترین نکته در تألیف آن توجه و تنبهی است که به مضامین و منویات مقام معظم رهبری شده و همه مباحث فوق در مجموعه بیانات ایشان مورد تصنیف و پژوهش واقع شده است.

 همتی بیان کرد: کتاب در فصول مختلفی و بنابر تقسیم بندی لازمه ها و کارکردها و بایسته های زندگی طلبگی به شرح موقعیت این صنف می پردازد و با تشریح داشته ها و بایسته های این حوزه تلاش می کند منظومه ای جدی و دقیق و کارآمد از یک حیات فرهنگی و اجتماعی قابل دفاع و مفید فایده را برای این قشر نمایان سازد.

کد خبر 1734943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha