رزمندگان حماس مسلح به سلاح ایمان هستند

سردار کریمی با اشاره به اینکه رزمندگان حماس مسلح به سلاح ایمان هستند، گفت: همین سلاح ایمان است که با تعداد کم در برابر رژیم غاصب و تا بن دندان مسلح اسرائیل ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله در شورای اداری شهرستان دلیجان؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر الگو گیری همگان به ویژه مدیران و مسئولان از شهدا و رزمندگان اسلام تاکید کرد و گفت: روحیه و تفکر بسیجی همواره راهگشای امور است.

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران و پیروزی ملت ایران در این کارزار الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی در دنیا تحول بزرگی ایجاد کرد که حاصل این رشادت و از خودگذشتگی را امروز در ملت فلسطین و مردم غزه می بینیم.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب نسبت به مردم مظلوم فلسطین و غزه، ادامه داد: دفاع از فلسطین وظیفه انسانی است که همگان باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، در پاسخ به عده‌ای که می‌پرسند چرا ما از مردم فلسطین دفاع می‌کنیم، گفت: امنیت ملی ما ایجاب می‌کند تا همیشه در مقابل دشمنان هوشیار باشیم.

جبهه مقاومت با عملیات طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را بر باد داد

سردار کریمی در ادامه به تاکیدات دین اسلام بر دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم اشاره کرد و ادامه داد: ما در کنار مظلومین دنیا هستیم ولی در حوادث غزه این خود مردم فلسطین هستند که تصمیم گرفته‌اند در مقابل دشمن بایستند و بدون شک همانگونه که خدا وعده داده است پیروزی نهایی از آن مردم غزه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت در غزه یک الگوی زودرس فروپاشی اسرائیل را ارائه کرده است و افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل با عملیات حماس بر باد رفت.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت پیروز میدان است، گفت: استکبار جهانی که امپریالیسم رسانه‌ای را در اختیار دارد با ابزار فضای مجازی چنان رعبی ایجاد کرده که قدرت بازدارندگی را به رخ می‌کشیدند، ولی امروز اسرائیل شکست خورده است.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند، افزود: این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند و عاملی که باعث شد تا هراس نداشته باشند، معنویت بود.

 راهبرد امروز دشمنان در برابر انقلاب اسلامی جنگ شناختی است

سردار کریمی با تاکید بر اینکه اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی یاری رویارویی با ما را ندارد؛ خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام امروز راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را خدشه دار کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به قدرت رسانه‌ای دشمن تصریح کرد: در جنگ شناختی، دشمن در تنها جایی که احساس قدرت می‌کند فضای مجازی است و در این فضا تلاش دارد تا با وارونگی حقایق و جا به جا کردن حق و باطل، باورهای ما را تغییر دهند و ما را وادار به شکست کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه صحنه غزه به گونه‌ای است که مردم و نیروهای مسلح در هم تنیده شده‌اند، گفت: ولی مردم ثابت کردند با مجاهدان همراه هستند و سیستم دشمن نتوانست پی ببرد که حماس در حال چه کاری است.

این مقام مسئول با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل و کشتار زنان و کودکان بی گناه، بیان کرد: در هیچ زمانی مثل امروز دنیا علیه صهیونیست بسیج نشده و امروز به رغم تمامی سانسورها ندای مظلومیت این ملت به گوش جهانیان رسیده‌ است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به نقش خبرنگاران در بیان حقایق غزه اشاره و تصریح کرد: ۵۰ خبرنگار مردمی در غزه صدای مردم این منطقه را به گوش دنیا رساندند و اجازه نداده‌اند سانسور خبری رخ دهد و موفق شدند امپراطوری رسانه‌ای را به چالش بکشند.

کد خبر 1734956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha