رضایت‌مندی بهترین حس زندگی است

آیتی گفت: بهترین حس در زندگی، حس رضایت‌مندی است.

 زهرا آیتی- استاد حوزه و همسرجانباز شیمیایی و اعصاب و روان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: متولد سال ۱۳۴۴ نجف آباد اصفهان است، به دلیل علاقه‌ی زیاد به دروس حوزوی، سال ۷۵وارد حوزه علمیه‌ی فاطمیه نجف آباد اصفهان شد و سطح سه را در رشته‌ی تفسیر و علوم قرآنی به پایان رساندو از سال ۸۰ مشغول به تدریس در حوزه‌های علمیه اصفهان و مازندران شده است.
وی ادامه داد: در سال ۱۳۶۴ با همسرس که از ناحیه سر و کمر با خمپاره و ترکش مجروح بودند ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام فاطمه شدند.
وی در پاسخ به تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق زندگی هنگام پرستاری از همسر خود خاطر نشان کرد: با اینکه جنگ در یک مقطع زمانی اتفاق افتاد و تمام شد، اما اثرات روحی، روانی و جسمی آن تا سالیان سال و در نسل‌های آینده همچنان ادامه دارد؛ از آنجایی که ایشان جانباز اعصاب و روان و حرکتی نیز هستند، برای انجام کارهای شخصی دچار مشکل می‌شوند، اما شیرین‌ترین اتفاق زندگی، بدنیا آمدن دخترم فاطمه بود.

رضایت‌مندی بهترین حس زندگی است


آیتی ادامه داد: آقای رجایی قبل از ازدواج در سال ۶۳ در عملیات‌های بدر، خیبر، فتح المبین در مناطق هورالهویزه، جزایرمجنون، و طلاییه مجروح شد.
وی با اشاره به احساس خود از پرستار بودن، خاطرنشان کرد: از  نوجوانی علاقه داشت با شخصی که طلبه، پاسدار و یا جانباز ازدواج کند، لطف خداوند شامل حال شان شد و این اتفاق زیبا رقم خورد؛ چراکه بهترین حس، رضایتمندی‌ است اما مسئولان باید به خانوادهای جانبازان و شهدا که حق بزرگی بر گردن مردم دارند بیش از پیش توجه کنند، زیرا این افراد از جان و مال خود گذشتند تا بتواند از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کنند.

کد خبر 1735006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha