یادمان‌های راهیان نور جای خون هزاران شهید است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جای جای هر یک از یادمان‌های راهیان نور خون هزاران شهید است؛ گفت: فقط کرمانی‌ها ۵۰۰ نفر شهید در شلمچه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه(اول آذر) در مراسم آغاز اعزام دختران دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور از گلزار شهدا گفت: جای جای هر یک از آن یادمان‌ها خون هزاران شهید است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: فقط کرمانی‌ها و لشکر ۴۱ ثارالله در شلمچه ۵۰۰ نفر شهید دادند؛ شهدایی چون حاج قاسم میرحسینی، جانشین لشکر؛ شهیدان تاجیک، حاج یونس و... جایی که حاج قاسم در کربلای ۵ گفت کمرم شکست‌.

وی با بیان اینکه قبل از اعزام حتماً راجع به شهدا مطالعه و به یاد شهدا یادمان‌ها را زیارت کنید؛ تصریح کرد: پس از اردو، احوالات خود را مقایسه کنید که حتماً در روند رو به جلو تاثیر دارد و معارفی که دریافت کردید را در خانواده و دوستان ترویج کنید.

سردار نظری به اردوی راهیان مکتب مقاومت هم اشاره و بیان کرد: از سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به گلزار شهدای کرمان آمدند و امروز  با نقشه های دشمنان مقابله کرده و در مرحله آفند هستیم.

وی تصریح کرد: در حالیکه دشمن در جنگ شناختی دانش‌آموزان را هدف قرار داده بود اما امروز دانش آموزان ما خود در حوزه دفاع مقدس قلم زده و تولید محتوا و تولید دیجیتال دارند و خود مقابله‌گر دشمن در جنگ شناختی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از پیگیری راهیان نور دریایی جهت آشنایی با دستاوردهای نیروی هوافضا و نیروی دریایی خبر داد.

وی در پایان گفت: به بهترین دلنوشته‌ها درباره غزه و کودکان غزه جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 1735027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha