جشنواره‌ گوهرهای فاطمی منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد

آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای گوهرهای فاطمی نیروی پدافند هوایی با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام  محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای گوهر فاطمی این نیرو که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد، گفت: خانواده به عنوان بنیادی‏‌ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی و انسانی، در شکل‌گیری و تکمیل هویت افراد و جامعه نقش به‌سزایی دارد.
وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان نسبت به نهاد مقدس خانواده گفت: هدف اصلی و چشم‌انداز دشمن در جنگ نرم علیه خانواده، فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی و بی ارزش جلوه دادن ارزش ها و باورهای دینی همچون عفاف و حجاب در بین آنان است.

حجت الاسلام روشندل ، تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی را یکی دیگر از اهداف دشمنان خواند و اضافه کرد: دشمنان با استفاده از راهکارهایی همچون خانواده زدایی، اخلاق زدایی، اعتماد زدایی، باور زدایی و هویت زدایی سعی در جایگزینی سبک زندگی غربی به جای  سبک زندگی اسلامی ایرانی دارند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد:رعایت عفاف و حجاب موجب حفظ و انسجام خانواده می‌شود و هدف اصلی اینگونه جشنواره ها حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده و جامعه است.

امیرسرتیپ دوم محمد صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال_ تهران  نیز حجاب را یکی از ضروریات دین اسلام قلمداد کرد و گفت: قرآن کریم آیات متعددی در خصوص حجاب دارد و این کتاب الهی، حیا را از برجسته ترین کمالات زن دانسته و زنان را به عفت در نگاه، پوشش، راه رفتن و گفتار سفارش کرده است.
 

دراین جشنواره گروه‌های هنری مدعو به اجرای برنامه های شاد و فرهنگی پرداختند و در ادامه از خانواده‌های معظم شهدا، پرستاران مرکز بهداشت و درمان مدافعان آسمان منطقه شمال_تهران تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 1735035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha