دشمنان، تهدیدات علیه ایران را از دستور کار خارج کرده‌اند

امیر سرتیپ اشتیانی گفت: میزان قدرت دفاعی ما در حدی است که به قاطعیت می‌گویم تهدیداتی که طی سال‌های گذشته دشمنان مطرح می‌کردند، اکنون از دستور کار خود خارج کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان قدرت دفاعی ما در حدی است که به قاطعیت می‌گویم تهدیداتی که در سال‌های گذشته دشمنان ما مطرح می کردند، در حال حاضر از دستور کار خود خارج کرده اند.

وزیر دفاع در ادامه گفت: هواپیمای جت آموزشی یاسین یکی از دستاوردهای سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع است که نقش مهمی در حوزه آموزش خلبانان کشور دارد و این هواپیما تا ساعتی دیگر برای اولین‌بار پرواز خود را آغاز می‌کند و نتایج این پرواز را به استحضار مردم عزیزمان خواهیم رساند.

وی درباره رونمایی از دستاوردهای دفاعی هم گفت:‌ در خصوص بزرگداشت روز نیروی دریایی هم، مراسم الحاق ناوشکن دیلمان را که ساخت مجموعه دریایی وزارت دفاع است در هفته اول آذر انجام خواهیم داد. دیلمان از زمره ناوشکن‌های کلاس موج است و هزار و پانصد تن وزن دارد.

وی افزود: این ناوشکن نسبت به ناوشکن‌های قبلی مزیت‌های خوبی دارد که از جمله آنها می‌توان به تقویت موتور، همچنین ماندگاری بالا در دریا و دارا بودن انواع سامانه‌ها برای مقابله با تهدیدات از دیگر مزیت‌های این ناوشکن است.

کد خبر 1735043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha