ساخت ۱۳۲ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در دست اجراست

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان گفت: ساخت ۱۳۲ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در دست اجراست.

مهدی کیوان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: عملیات احداث منازل مددجویان از ابتدای امسال آغاز شده و سعی داریم جهت بهره مندی و رفع دغدغه نیازمندان در خصوص مسکن تا پایان سال به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: هر واحد مسکونی ۶۰مترمربع است که برای ساخت آن ۶۰۰ میلیون ریال کمیته امداد، یک میلیارد ریال تسهیلات پرداختی و مابقی توسط بسیج شهرستان تامین می شود و با بهره برداری از واحدهای مزبور ۱۳۲ خانوار مشتمل بر ۶۰۰ نفر از مسکن مناسب برخوردار خواهند شد.

کیوان عنوان کرد: ساخت واحدهای مسکونی به عنوان یک اولویت در کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته و با وجود مشکلات گسترده تورمی و اقتصادی که در افزایش قیمت کالاهای ساخت مسکن تأثیرگذار بوده، نگذاشته‌ ایم روند نهضت ساخت مددجویی دست‌خوش توقف شود و این اقدام خداپسندانه توسط بسیج و سپاه با همکاری دستگاه های مربوطه در دست اجرا است..

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه به دنبال مرتفع کردن دغدغه های نیازمندان از جمله مسکن آنان هستیم بیان کرد: نهضت ساخت‌ وساز برای خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد می‌تواند به عنوان یک فرهنگ جهادی مورد توجه سایر بخش‌های خدمت رسان قرار گیرد.

کیوان اضافه کرد: یکی از مهمترین موفقیت‌های کمیته امداد و بسیج توجه به ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در ساخت‌ وسازهای مددجویی، هم گرایی مناسب با سایر دستگاه‌ها و مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در این بخش است که سبب شده مشکل بخش عمده‌ای از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد به یک منزل مقاوم رفع شود.

 

 

کد خبر 1735133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha