۱۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

سرهنگ همایونفر گفت: اهالی رسانه برای شرکت در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان تا (۱۰ آذر) مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سرهنگ پاسدار علیرضا همایونفر در جمع خبرنگاران گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان امسال با شعار «خبرنگاران منادیان حقیقت و روشنگری هستند» برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان افزود: توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، خانواده، جامعه، فرزندآوری، امید و نشاط‌آفرینی و بسیج و پرداختن به مسائل داخلی استان اعم از انرژی، زیست‌بوم، پتروشیمی، خلیج گرگان و غیره از محورهای این جشنواره است.

وی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا (۱۰ آذر) است، از اهالی رسانه خواست: فعالان رسانه آثار خود را در قالب موضوعات اعلام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

همایونفر اظهارداشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از طریق با پیام رسان ایتا و روبیکا با شماره ۰۹۳۷۱۶۴۹۰۲۵ نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی گفت: در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان مرتضی کارآموزیان، مسئول سازمان بسیج رسانه حضور داشته و سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 1735137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha