مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد افتتاح شد

مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد پیش از ظهر امروز با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

سردار حسین سلامی در این مراسم بیان کرد: یکی از عرصه‌هایی که تاثیرات فوق‌العاده‌ای را می‌تواند بر فرهنگ، آگاهی‌بخش مردم و هم جذب اقشار مختلف جامعه و مصون نگه‌داشتن آنها از گزند دشمن داشته باشد، هنر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: یکی از جنگ‌هایی که امروز با آن روبه‌رو هستیم، جنگ نرم است؛ به این دلیل از آن به عنوان جنگ نرم یاد شده که چندان محسوس نبوده و حسی که انسان به جنگ سخت در قالب آتش و بمباران دارد، در آن حس نمی شود.

وی اضافه کرد: هرچند اسم آن فضای مجازی است اما تاثیرات آن کاملاً واقعی است و به واسطه محسوس نبودن، تاثیرات آن به شدت خطرناک‌تر از جنگ سخت است.

سلامی گفت: در جنگ سخت وقتی فرزندان ایران را از دست می‌دهیم، با افتخار از او به‌عنوان شهید یاد می‌کنیم؛ اما تلفات در جنگ نرم باعث ناراحتی، شرمندگی و افسردگی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنابراین استفاده از هنر در راستای مقابله با دشمن در جنگ نرم و جذب جوانان کاری بس ارزشمند بوده و جزو مسئولیت‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دنیای هنر، دنیای استفاده از تجهیزات مدرن اعم از نرم‌افزارها و سخت افزارهایی است که در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه است، ادامه داد: رسانه امروز در صنعت بسیار پیشرفته، بسیار پیچیده و بسیار تاثیرگذار است. در دنیا واقعی جایگاه بسیار مهمی را دارد.

سلامی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد، عنوان کرد: تاکید می‌کنیم این مرکز به‌منظور تهیه آثار فاخر حتماً مجهز شود تا بتوان با ساخت فیلم و انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، سریال‌، پویانمایی و… اثرگذاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 1735184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha