کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال هستند

همزمان با هفته بسیج و سالگرد شهادت شهید والامقام احمد گلمحمدی اعضای این کانون با حضور در گلزار شهدای کوی صالح آباد با شهدا تجدید میثاق می کنند.

  خبرگزاری شبستان: اراک//

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان جامعه امری ضروری است، چرا که آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشاد و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که جان خود را برای این ملت و مملکت فدا کردند.

هفته بسیج فرصت مناسبی برای این امر است و دستگاه های فرهنگی، مساجد، کانون های فرهنگی هنری، بسیج، ائمه جماعت و ... باید از این فرصت برای تبیین و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت بهره بگیرند.

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با توجه به جامعه هدف خود که بیشتر نسل جوان و نوجوان هستند، فعالیت های گسترده را در این راستا انجام می دهند و همواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.

تجدید میثاق اعضای کانون شهید گلمحمدی با آرمان های شهدا

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی - شهرستان اراک(کوی صالح آباد)، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین و همچنین اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: به همین منظور و برنامه های مختلف با حضور اعضای کانون در هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

احسان صالحی ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور استان مرکزی و گرامیداشت‌ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهید والامقام احمد گلمحمدی از برگزاری مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای مسجد خبر داد و گفت : امید است همگان با حضور خود در این محفل معنوی و نورانی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

بیان خاطرات توسط همرزمان شهداء

وی اضافه کرد: در آستانه گرامیداشت هفته بسیج و دوم آذر ماه سالگرد شهادت شهید والامقام احمد گلمحمدی،اعضای کانون فرهنگی و هیئت امناء مسجد با حضور بر سر مزار این شهید بزرگوار بمنظور یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز عطرافشانی و گلباران مینمایند.

صالحی در ادامه افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۵ در جوار مزار شهید والامقام احمد گلمحمدی برگزار می گردد و از تمامی خانواده معظم شهدای مسجد و همرزمان این شهید عزیز دعوت می‌شود در این مراسم شرکت نمایند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی خاطر نشان ساخت: در مراسم فوق از خاطرات همرزمان شهداء بهره مند خواهیم شد و پس بیان خاطرات قبور مطهر شهداء عطرافشانی و گلباران میشوند.

کد خبر 1735223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha