اسرائیل بدون پشتوانه آمریکا بسیار ضعیف است

سردار غیاثی راد با اشاره به رشادت و دلیری رزمندگان حماس در مبارزه با غاصبان کودک کش، گفت: اسرائیل بدون پشتوانه آمریکا بسیار ضعیف است چرا که سربازان آنها فرهنگ و روحیه بسیجی، جهاد، شهادت، ایثار و ایمان را ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ پاسدار داود غیاثی‌راد، معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح در آئین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مبارزه حق و باطل از ابتدای تاریخ با کفار و منافقان وجود داشته است و در نهایت کربلا به عنوان یکی از زنجیره‌های مبارزه با حق باطل شناخته شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه، شهادت امام حسین (ع) آغاز و پایان مبارزه حق و باطل نیست، بلکه حلقه‌ای از مبارزه حق و باطل است، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس آغاز و پایان مبارزه بین حق و باطل نیست، بلکه زنجیره‌ای از مبارزه حق و باطل است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت ها و پیروزی های شهید سردار سلیمانی در مقابل داعش نیز بیان کرد: این پیروزی ها پایان مبارزه حق و باطل نیست، بلکه روزی که سردارشهید حاج قاسم سلیمانی پایان داعش را اعلام کرد، خط بطلانی بود بر تفکر باطل داعش، اما مبارزه حق با باطل تا همیشه تاریخ بوده و همچنان ادامه دارد.

این مقام ارشد همچنین به اینکه مبارزه مردم فلسطین از ۷۵ سال گذشته تاکنون آغاز و پایان جنگ بین حق و باطل نیست، گفت: بعد از آن شهادت فتوت و اعتلا برای کلمه "محمد رسول الله" ادامه خواهد داشت و پایان آن پایانی است که عدالت گستر و کرامت گستر جهانی باشد.

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به اینکه مبارزه حق و باطل و پیروزی حق بر باطل نیز وعده خداوند و امامان معصوم و پیامبران الهی و امامین انقلاب است، اظهار کرد: پیروزی حق در جهان قطعی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه فرهنگ بسیج از قائده حق و باطل پیروی می‌کند، گفت: فرهنگ بسیج در دفاع مقدس فرهنگ حاج ابراهیم همت است که در قرارگاه به برنامه‌ریزی عملیات‌های بزرگ با شهیدان حاج قاسم سیلمانی، شهید باقری، صیاد شیرازی، شهید مهدی زین الدین می‌پردازند و برنامه غافل‌گیری دشمن را می‌ریزند.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیجی یعنی فرمانده اعلام کند رزمندگان بیایند و آنها با جان و دل بسیج شوند که این فرهنگ شهدای والا مقام اسلام است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در دامنه گسترده جهان تفکر سیاسی، تفکر اقتصادی و تفکر نظامی در بسیج و روحیه بسیجی در سراسر گیتی گسترش پیدا کرده و امنیت و آسایش و رفاه شاخه‌ای از این شجره طیبه قدرتمند جهانی است.

سردار غیاثی راد با بیان اینکه اسرائیل بدون پشتوانه آمریکا بسیار ضعیف است، اظهار کرد: چون فرهنگ ایمان، اعتماد، وحدت و نظم در ارتش او جاری نیست ترس از مبارزه با دشمن و ترس از مرگ بر این ارتش غالب شده است.

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تکنولوژی پیشرفته فضای سپاه بیان کرد: امروز سپاهیان، پاسداران و بسیجیانی وجود دارند که دیروز در نگرش مبارزه و امروز در سنگر، تکنولوژی، بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، هوش مصنوعی  و سایر مسائل پیشرفته دنیا مجهز هستند و شاید نخستن کشور مجهز به این پیشرفت علمی هستند.

کد خبر 1735231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha