هدف بسیج طلاب تعمق باورهای فرهنگی و اسلامی و انقلابی است

حجت الاسلام بحرکاظمی بسیج را نهادی مردمی دانست که از دل حوزه های معرفتی جامعه می آید و گفت: هدف بسیج طلاب تعمق باورهای فرهنگی، اسلامی و انقلابی است.  

حجت الاسلام موسی بحرکاظمی_ طلبه بسیجی و پژوهشگر و کارشناس مذهبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک هفته بسیج و یکی از تشکل های آن تحت عنوان  بسیج طلاب بیان کرد: بسیج نهاد طیبه ای است که با ابتکار امام خمینی، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران بنیان نهاده شد و اثر گذاری فراوانی در مقاطع گوناگون تاریخی داشته است.

وی، بسیج را نهادی مردمی دانست و افزود: بسیج طلاب از دل حوزه های معرفتی جامعه می آید.  

حجت الاسلام بحرکاظمی همچنین هدف اصلی از تاسیس بسیج طلاب را عمق بخشیدن به باورهای اسلامی و فرهنگی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به اینکه در دوره فضای جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته ایم و این فضا نیازمند فعالیت های تبلیغی و فرهنگی است یکی از اهداف بسیج طلاب مبارزه مستقیم با این فرهنگ ضد دینی می باشد.  

حجت الاسلام بحرکاظمی تصریح کرد: در راستای آن، مقام عظمای ولایت بحث «جهاد تبیین و روشنگری» را بیان فرمودند که بسیج طلاب نیز این رسالت را در جهت تبلیغ بر دوش خود میبیند تا با رهنمودهای آن حکیم فرزانه، جوانان و نوجوانان را از این فضا نجات دهد.  

وی بسیجی طلبه رل یک فرد دغدغه مند دانست که دلسوز انقلاب اسلامی است و ادامه داد: طلبه بسیجی نمی تواند و نباید نسبت به حوادث جامعه بی تفاوت باشد.  

حجت الاسلام بحرکاظمی اظهار، کرد: در راستای جهاد تبیین طلاب بسیجی با سفرهای تبلیغی نسبت به انتقال معارف اسلامی، ارزش های انقلابی و هشدار نسبت به خطرات پیش رو، به آگاه سازی مردم می پردازند.  

وی اذعان کرد: شهدای روحانی نیز مشق علمی خود را با خون امضاء کرده اند و الگوی طلاب بسیجی امروز هستند.

کد خبر 1735272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha