کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو توجه به پایگاه‌های اجتماعی مساجد است

اخوت، کاهش آسیب های اجتماعی را در گرو توجه و اهمیت به پایگاه های اجتماعی مساجد دانست و افزود: بهترین راه و روش مبارزه با معضلات اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمدابراهیم اخوت در آیین تجلیل از مدیران نمونه و بسیجی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان مهر، گفت: مجاهدت های مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی ستودنی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس، کاهش آسیب های اجتماعی را در گرو توجه و اهمیت به پایگاه های اجتماعی مساجد دانست و افزود: بهترین راه و روش مبارزه با معضلات اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: شاید توجه و کمک به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای شهرستان هزینه بردار باشد، لکن دستاوردهای این پایگاه‌های فرهنگی هنری یقینا چندین برابر هزینه ای است که به آن تخصیص داده شده است.

اخوت ادامه داد: در طرف دیگر عدم توجه به کانون‌های مساجد به عنوان پایگاه های تولید و ترویج فرهنگ اسلامی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، باعث هزینه کرد چندین برابری معضلاتی که می توان به راحتی و توسط خود مردم به واسطه کانون ها حل کرد می شود.

در این مراسم از مدیر کانون جوادالائمه روستای چاه شرف شهرستان مهر به عنوان کانون برتر جنوب فارس و کانون‌های رابط شهرستان و کتابخانه های فعال و همچنین ۴مدیر فعال تجلیل گردید

کد خبر 1735305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha