تفکر بسیجی در رزمندگان جبهه مقاومت قابل مشاهده است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:امروز همین تفکر بسیجی در جبهه مقاومت قابل مشاهده است و در کشورهای مختلف می بینیم که جبهه مقاومت با همان تفکر بسیجی گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیرالمومنین می‌فرماید اهل تقوا همیشه راست گو هستند و درست قدم بر می دارند و این جزو وجود آنان است.

وی گفت: یکی از اوصاف اهل تقوا این است که همواره بدنبال امام زمان هستند که اگر مشرف به مکان های زیارتی می شوند دلشان می تپد و این دغدغه اهل تقوا و معرفت است.
امام جمعه خیرآباد ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیجیان در مواقع مختلف همیشه در صحنه حضور داشتند و ایفا نقش کردند که مقام معظم رهبری در باب بسیج می فرماید بسیج مظهر عشق و ایمان و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلندی جمهوری اسلامی هستند که همواره در این راستا گام بر می‌دارند.
حجت الاسلام محمدیاری بیان کرد: اگر تفکر بسیجی تبدیل به گفتمان قالب جامعه مختلف دنیا بشود مقدمات ظهور امام زمان را فراهم می سازد.
وی عنوان کرد: امروز همین تفکر بسیجی در جبهه مقاومت قابل مشاهده است و در کشورهای مختلف می بینیم که جبهه مقاومت با همان تفکر بسیجی گام برمی‌دارد، تا جایی که بچه های حماس در غزه بعد از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی و تفکری که امروز صادر می‌شود ضربات سنگینی را به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می کند.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: امروز بیش از ۴۵ روز از جنگ غزه و اسرائیل می گذرد که متأسفانه شاهد بمباران ۱۴ هزار زن و کودک از سوی رژیم صهیونسیتی هستیم اما این ها با بمب ها و تجهیزات آمریکا این جنایات را انجام می دهند اما بدانند با تمام تجهیزاتی که دارند بدانند رفتنی هستند.

کد خبر 1735342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha