بزرگترین شاخصه بسیج و بسیجی بصیرت و آگاهی است

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل گفت: بزرگ ترین شاخصه بسیج و بسیجی بصیرت و آگاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات با تبریک هفته بسیج گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج لشکر انقلاب است و حضرت امام هم از بسیج به لشکر مخلص خدا تعبیر کردند، این تعابیر خیلی بلند و مسئولیت آفرین است به این معنا که هرجا وظیفه‌ای باشد بسیجی آنجا حاضر است و این حضور در صحنه از افتخارات بسیجیان  است.

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل افزود: از ویژگی‌های بارز بسیجیان مخلص خدایی همین حضور آگاهانه و با بصیرت و زمان شناسانه است. به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج یک حرکت احساسی و مقطعی نیست و بسیج متکی است به دانستن و فهمیدن یعنی شاخص‌ترین شاخصه بسیج و بسیجی همان بصیرت و آگاهی است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: بسیج عظیم ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل عظیم الشأن است که امروز نیز همچون ۴۴ سال گذشته شاهد و ناظر برکات و آثار فراوان آن در سطح کشور و حتی منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی هستیم.

امام جمعه ابوزیدآباد ادامه داد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم تا بسیجیان قهرمان شجاع و نترس و تا تفکر بسیجی وجود دارد دنیا بداند که ایران مقتدر اسلامی هیچگاه در برابر شما سر خم نخواهد کرد و همچنان تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین لحظه حیات از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن با چنگ و دندان حفاظت و حراست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که دیگر پای اجانب و بیگانگان به این مملکت باز شود.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: ما به دنبال تشکیل بسیج جهان اسلام و اجرای وصیت امام هستیم انشاالله پرچم جمهوری اسلامی ایران پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله را بر قلل مرتفع جهان به اهتزاز در می‌آوریم لذا صبر و ایستادگی و مقاومت و توصیه به حق مرزبندی با دشمنان روحیه جهادی استکبار ستیزی خدمت به مردم و حرکت در مسیر مقام معظم رهبری که همان مسیر امام و شهدا و عاشوراست تنها راه رسیدن به این موفقیت بزرگ است.

خطیب جمعه بخش کویرات ادامه داد: امروز شاهد هستیم که کشورهای غربی و مستکبر همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به صورت آشکارا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، چرا که می‌بینند در مقابل جبهه مقاومت رشته کار از دست آنها خارج شده و با شکست روبرو شده‌اند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه با بیان اینکه همه مستکبران در برابر جبهه مستحکم مقاومت در فلسطین به میدان آمده‌اند، گفت: در این جنگ نابرابر حدود چند هزار کودک بی‌گناه و هزاران زن و مرد سالخورده و غیر نظامی به شهادت رسیده‌اند.

خطیب جمعه شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر نسل‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها در غزه گفت: باید این سوال را از مدعیان حقوق بشر پرسید که آیا کودکان و زنان فلسطینی انسان نیستند؟

حجت الاسلام قاسمی افزود: این جنایتکاران نه تنها به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند که برق، گاز و امکانات اولیه پزشکی را نیز قطع می‌کنند و لذا باید از افرادی که مدام و به هر بهانه‌ای دم از حقوق بشر می‌زنند پرسید که امروز آنها کجا هستند و چرا حرفی از حقوق این کودکان بی‌پناه نمی‌زنند.

خطیب جمعه بخش کویرات در ادامه، با اشاره به اینکه در این ماجرا ثابت شد غرب طرفدار حق و مظلوم نیست و تنها به دنبال منافع خود می‌باشد، یادآور شد: غرب هر جا منافعش حکم کند و در راستای اهدافش باشد ورود می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و مدال آوران ایران فرمودند اگر بخواهیم به شما ورزشکاران درباره این حوادث اخیر جمع‌بندی داشته باشیم دریک  جمله این است که رژیم صهیونیستی در این حادثه طوفان الاقصی ضربه فنی شد و این باخت سنگین با بمباران جبران نمی‌شود.

کد خبر 1735351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha