یک استاد حوزه و دانشگاه:

برای جذب نوجوانان به دین از هنر استفاده کنید

همایش دبیران بنیاد غدیر استان خراسان رضوی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما الاسلام شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.
برای جذب نوجوانان به دین از هنر استفاده کنید

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اولویت کار خودتان را به نوجوانان اختصاص بدهید. در کارهایتان تنوع داشته باشید. گروه های مختلف درست کنید مانند گروه های هنری، سرود و... .

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد ترابی در همایش دبیران بنیاد غدیر استان خراسان رضوی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما الاسلام شهرستان طرقبه شاندیز گفت: برخی در ظاهر "یا علی" می گویند و خود را طالب غدیرخم می دانند اما امام زمان شان و ولی فقیه که نائب امام زمان(عج) هست را رها می کنند.

وی افزود: علمای وهابیت نگران گرایش جوانان به تشیع هستند و به همین دلیل داعش را به وجود آورد تا جلوی تا گرایش جوانان مسلمان و عرب به تشیع را بگیرند.

استاد دانشگاه و حوزه گفت: ملت های جهان به ویژه ملت های کشور های مسلمان به سبب جنایات رژیم صهیونیستی به تفکری روی می آورند که دفاع از مظلوم است.

حوادث اخیر در غزه تلنگری عظیم در بیداری ملت‌ها بود

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع مردم مظلوم و مقتدر نوار غزه تلنگری عظیم در مردم جهان در دفاع از مظلوم به وجود آورده است.

دکتر ترابی خطاب به دبیران بنیاد غدیر در استان خراسان رضوی با اشاره به نقش خانواده در تعمیق باورهای دینی فرزندان، گفت: اولویت کار خودتان را به نوجوانان اختصاص بدهید. در کارهایتان تنوع داشته باشید. گروه های مختلف درست کنید مانند گروه های هنری، سرود و... .

وی در خصوص گلایه در خصوص نبود سرمایه و بودجه برای کارهای فرهنگی تصریح کرد: اگر خالصانه کار کنید خداوند خودش بودجه و سرمایه کار را فراهم می آورد.

حوادث اخیر در غزه تلنگری عظیم در بیداری ملت‌ها بود

گفتنی این همایش با حضور ۴۰ نفر از دبیران بنیاد غدیر خراسان رضوی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده، دبیر بنیاد غدیر استان خراسان رضوی و اجرای شعرخوانی از دیگر برنامه این همایش یک روزه بود.

پایان پیام/

کد خبر 1735379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha