بسیج امروز در اوج اقتدار است

حجت‌الاسلام توکلی گفت:بسیج هر زمان برای کشور افتخار آفرین است و امروز این نهاد مقدس در اوج اقتدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام طاها توکلی در همایش اقتدار بیسیج که در حسینیه شهر بیجار برگزار شد، به اقتدار بسیجیان اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای تاثیرگذار از جمله نیروهای بسیج مردمی در کشور با توانمندی و اتکا به دستاوردهای ملی توانسته اند تمام قله های  پیشرفت و ترقی را طی کنند و برای کشور افتخار افرین باشند.

 وی افزود: بسیج هر زمان برای کشور افتخار آفرین است و در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج با رشادت و توانمندی خود از کیان اسلامی و این آب و خاک دفاع کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان اضافه کرد:جهان‎بینی بیسج جهاد در راه خدا و مبارزه با ستم‌گران جهان است و امروز نیز بسیج تلاش خود را در زمینه عمران و آبادانی کشور به کار بسته است و به پیشرفت های مهمی دست یافته است.

وی با تاکید بر اینکه حماسه بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمنان را مات و مبهوت کرد و آنها را از ارایه هر گونه تحلیل و درک عاجز کرد عنوان کرد: بسیج امروز نیز هم چون گذشته آماده است تا بسان صاعقه ای بر سر دشمنان فرد آید.

حجت‌الاسلام توکلی تاکید کرد:فلسفه وجودی سپاه تولید قدرت برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات خارجی است و لازمه رسیدن به چنین امر مهمی داشتن ایمان، اعتقاد و بینش کافی است که ابتدای امر از بسیج ریشه می‌یابد و می‌تواند الگویی عالی برای همه جهان باشد.

وی به طوفان الاقصی هم گریزی زد و بیان داشت: اقتدار بسیج مردمی را در غزه ببیند که چگونه از بسیج انقلاب اسلامی ایران الگو برداری کرد و در برابر قدرت نظامی آمریکا و صهیونیست جهانی ایستادگی کرد .

وی اضافه کرد: امروز نیز با اجرای آتش بس موقت، نشان داد که استکبار ستیزی و مبارزه با ظالمان جهان، راه و روش بسیج را در پیش گرفته است.

نماینده ولی‎فقیه در کردستان با اشاره به اینکه بسیج یک سازمان منظم و مقتدر است، ابراز داشت:رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در راس فرماندهی این نیروی مردمی و جهادی قرار دارد که از سلسله مراتب خاصی برخودار است و موجب رشد و پویایی آن شده است.

وی  گفت: امروز فرهنگ بسیجی بر همه کشور به ویژه قوه مجریه حاکم است و  امروز رئیس جمهوری با خصوصیات یک بسیجی واقعی، مجاهد و سرشار از امید و انرژی داریم، امروز برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، به واسطه بسیج است.

گفتنی است؛ در این همایش مردم و بسیجیان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیام استکبارستیزی را مخابره کردند.

کد خبر 1735396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha