برخورداری از پایگاه عظیم اجتماعی از مولفه‌های بسیج است

طالبی گفت: بسیج با برخورداری از پایگاه عظیم اجتماعی راه خود را به سوی افق های روشن پیموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، ناصر طالبی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان جهرم با گرامی داشت هفته بسیج به برنامه های این هفته در جهرم اشاره کرد و گفت: در طول هفته بسیج ۱۰۵ برنامه هفته بسیج در جهرم اجرا شده که ۵۰ مورد آن شاخص است.

وی از برگزاری ۱۱ یادواره شهدا در هفته بسیج خبر داد و افزود: اعزام گروه های جهادی برای خدمت رسانی به محرومین و اردوی راهیان نور دانش آموزان از برنامه های هفته بسیج بوده است. 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با تاکید بر اینکه از مهمترین مولفه های قدرت داشتن پایگاه عظیم اجتماعی در میان توده هاست، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران سالهاست با حمایت توده های میلیونی مردم راه خود را به‌ سوی افق‌های روشن پیموده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در مقابله با توطئه های نرم دشمن پای کار بوده و در برابر نفوذ دشمن همواره ایستاده است، عنوان کرد: بسیج در گام اول انقلاب در تثبیت و پیشرفت انقلاب نقش بی بدیل را ایفا کرده است.

به گفته برخطالبی بسیج نقش مهمی دارد و همچون گام اول با توجه به افق تمدنی انقلاب اسلامی ماموریت امیدآفرینی و ترویج نگاه خوش بینانه نسبت به آینده، جهاد علمی، ترویج معنویت، پایداری از نظام در برابر استکبار، مطالبه گری، ارائه الگوی مطلوب از سبک زندگی اسلامی دارد.

کد خبر 1735427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha