خدمت رسانی به مردم توسط 22 قشر از بسیجیان استان یزد

جوکار با اشاره به برنامه های مختلف بسیج و سپاه در استان یزد گفت: بسیجیان استان یزد در قالب 22 قشر به مردم خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، عباس جوکار جانشین سپاه الغدیر استان یزد در حضور در محل اجرای رویداد جام رسانه ای امید استان یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: همه مجموعه های بسیج خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می کنند و این موقعیت و فرصت بزرگی برای ما است.

وی افزود: هیچ تشکل و نهادی نمی تواند مدعی باشد که به اندازه بسیج توسط مردم به مردم خدمت رسانی کند و سازماندهی کردن مردم برای خدمت به مردم را داشته باشد.

جوکار ادامه داد: در سپاه 22 قشر به مردم خدمت رسانی می کنند و سازمان ها، رده ها، پایگاه ها و حوزه ها در تمامی محله ها در قالب این اقشار حضور دارند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: بعد از چندین سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی شاهدیم که برخی از روستاها آب رسانی نشده اند با تمام توان به میدان آمدیم و ر 58 روستا گام های بلندی در این راستا برداشته ایم و کمتر از یک سال 70 درصد پیشرفت داشته ایم.

وی افزود: در حوزه سازندگی نیز بسیج و سپاه اولویت های خود را این حوزه قرار داده است و رسیدگی به محرومان در صدر برنامه های خود می داند و بر اساس تفاهم نامه ها با کمترین آورده توسط محرومان این اقدامات را دنبال می کند.

جوکار ادامه داد: تعمیر منازل محرومان و نیازمندان نیز از دیگر اقدامات بسیج است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: حوزه اجتماعی نیز از جمله اولویت های دیگر ما است که با هم افزایی همه دستگاه ها سعی کرده ایم در این مسیر کارهای بزرگ را انجام دهیم.

وی ادامه داد: شناسایی آسیب های اجتماعی در محلات، افتتاح خانه مهر در محلات، طرح کرامت، ایجاد شورای محلات از جمله اقدامات دیگر ما در حوزه اجتماعی بوده است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: افتتاح 3 خانه مهر در یزد، اردکان و ابرکوه را داشته ایم و 3 خانه مهر نیز در دستور کار است و کار پژوهشی و احصا آسیب ها و مشاوره با حضور متخصصان را انجام می دهیم.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز بر اساس بررسی آسیب های اجتماعی سعی کرده ایم با همکاری معاونت فرهنگی با همکاری پایگاه های بسیج برنامه های مختلفی را اجرا کنیم.

جوکار ادامه داد: بیش از 100 کارگاه خیاطی و قالیبافی در استان ایجاد کرده ایم که اشتغال و خمدت به خانواده به عنوان اهداف اصلی این طرح بوده است که دنبال شده است.

کد خبر 1735449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha