هنرمندان با تولید آثار فاخر هنری در تبیین ارزش های انقلاب نقش آفرینی کنند

امیری ضمن اشاره به نقش هنرمندان در جهاد تبیین، گفت: هنرمندان با تولید آثار فاخر هنری در تبیین ارزش های انقلاب نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علی امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله؛ امروز در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تشکیل بسیج معجزه ذهنی حضرت امام راحل در راستای رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پیشرفت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی، ثمره رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس است و ما به عنوان هنرمند بسیجی و انقلابی وظیفه داریم این اندیشه را ادامه دهیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله در ادامه خاطر نشان کرد: هنر هنرمندان دینی، انقلابی و بسیجی ما نشأت‌گرفته از مکتب علوی و مکتب حسینی است که با تاسی به این مکتب متعالی ارزش های والایی را آفریدند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه بسیج هنرمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، می‌تواند در ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی نقش موثری ایفا کند، گفت: امید است هنرمندان ما بتوانند با فعالیت های گسترده و تهیه آثار فاخر در بخش های مختلف هنری گام موثری در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بردارند.

هنرمندان با تولید آثار فاخر هنری در تبیین ارزش های انقلاب نقش آفرینی کنند

امیری  همچنین با بیان اینکه وفاق و همدلی ویژه‌ای بین دستگاه‌های فرهنگی استان مرکزی شکل گرفته است، افزود: امید است در سایه این مهم، شاهد پیشرفت و تعالی فرهنگ و هنر در استان باشیم و فرهنگ و هنر به جایگاه واقعی خود برسد.

گفتنی است در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله، جمعی از مسئولان و حضور گسترده هنرمندان برگزار شد، کتاب من عبدالله خسروی هستم به قلم خداد دادی رونمایی شد.

 همچنین برپایی نمایشگاه عکس و آثار هنری هنرمندان با موضوع ایثار وشهادت و همچنین اجرای زنده هنرمندان خوشنویسی و طراحی و نقاشی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

کد خبر 1735494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha