حماسه مقاومت‌ مردم اندیمشک در تقویم کشور ثبت شود

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: مردم شهیدپرور اندیمشک در دوران دفاع مقدس در خط مقدم، پیشتیبانی از جبهه‌ها و خدمت‌رسانی به رزمندگان خوش درخشیدند و مطالبه مردم، ثبت این حماسه‌ها، مقاومت و ایستادگی در تقویم رسمی کشور است.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت حماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر سال ۱۳۶۵ اظهار کرد: مقاومت در همه عرصه‌ها به ویژه میادین جنگ، یکی از شاخصه‌های امتی به شمار می‌رود که دایه‌دار اسلام و همراهی با ولایت هستند.

امام جمعه موقت اندیمشک، با بیان اینکه جنایات بسیاری در طول تاریخ انجام گرفته و برخی از آنها در دنیا رکورد زده‌اند افزود: یکی از این جنایات، بمباران بسیار طولانی و سنگینی بود که در اندیمشک صورت گرفت و بمباران هوایی به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید.

وی اذعان کرد: مردم اندیمشک با تمام شرایط سختی که برای آنها به وجود آمده بود، ایستادگی کردند و بعد از بمباران هوایی به خیابان‌ها آمدند و بر علیه استکبار جهانی و دشمن شعار دادند و همین باعث یأس و ناامیدی دشمنان شد.

حجت‌الاسلام محمدیان، تصریح کرد: مردم شهیدپرور اندیمشک در دوران دفاع مقدس در خط مقدم، پیشتیبانی از جبهه‌ها و خدمت‌رسانی به رزمندگان خوش درخشیدند و مطالبه مردم، ثبت این حماسه‌ها، مقاومت و ایستادگی در تقویم رسمی کشور است.

کد خبر 1735508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha