خدمت به مردم حرکت در مسیر شهدا است

حجت الاسلام هاشمی فرهنگ ایثار و شهادت را موجب حیات جامعه خواند و گفت: امروز با خدمت به مردم در جامعه باید در مسیر شهدا و تحقق آرمان های آنان قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۴ آذر)، در یادواره شهدای روستای پل بابا حسین با گرامیداشت نام و یاد شهدای استان لرستان با گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: اخلاص عمل مهم ترین ویژگی بسیجیان است که برای کسب رضای خدا قدم برمی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از بسیج به عنوان تشکل مردمی یاد کرد و افزود: به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست و بالاترین جمعیت را این مجموعه دارد.

وی عنوان کرد: مسجد و امام جماعت، مسجد و قرآن، مسجد و قرآن، امام جماعت و شهدا، جمهوری اسلامی و اسلام از آرمان های بسیجیان است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه های علم، اقتصاد، فرهنگ و خدمت به مردم همواره نقش آفرین بوده و مایه افتخار است.

وی اظهارکرد: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم و اگر در انجام وظایف خود و خدمت به مردم کوتاهی کنیم، خیانت به شهدا است.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما موجب افتخار است و همه باید در مسیر شهدا و در جهت تحقق اهداف و آرمان های شهدا گام برداریم.

کد خبر 1735513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha