بسیجیان آستارایی خون اهدا کردند

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، بسیجیان آستارایی با حضور در پایگاه انتقال خون به بیماران نیازمند، خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سروان پاسدار نوید دوزنده امروز(شنبه، ۴ آذر) در حاشیه اهدای خون بسیجیان حوزه شهید نژند نقیب‌زاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا، گفت: بسیجیان حوزه شهید نژند نقیب‌زاده شهری همزمان با هفته بزرگداشت بسیج در پایگاه انتقال خون این شهرستان حضور یافته و به بیماران نیازمند خون هدیه کردند.

فرمانده حوزه بسیج شهید نژند نقیب‌زاده شهری بندر آستارا با بیان‌اینکه در این اقدام خداپسندانه و خودجوش بیش از ۲۰ بسیجی حوزه مشارکت داشتند، افزود: ترویج فرهنگ اهدای خون، بالا بردن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی، همدلی با بیماران و تشویق و ترغیب دیگران به انجام اعمال خداپسندانه از اهداف این کار ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه اهدای خون به بیماران نیازمند در قالب پویش «بسیج مردم برای اهدای خون» انجام شد، تصریح‌کرد: بسیجیان حوزه شهید نژند نقیب‌زاده شهری با شرکت در این پویش و اهدای خون حمایت خود از بیماران را نشان دادند.

سروان دوزنده از بسیجیان شرکت کننده در پویش اهدای خون به بیماران نیازمند تقدیر و تشکر کرد و گفت: اهدای خون بسیجیان حوزه بسیج شهید نژند نقیب‌زاده شهری ادامه دارد و در روزهای آتی نیز بسیجیان با حضور در پایگاه انتقال خون به بیماران نیازمند خون اهدا خواهند کرد.

کد خبر 1735515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha