مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طی آیینی در دفتر امام جمعه شهرکرد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی امروز (شنبه ۴ آذر) در آیین تودیع و معارفه مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که با حضور معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزارشد،  از وجود ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: این تعداد کانون ظرفیت بی‌نظیری را در خدمت مساجد قرار داده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری اثرگذار، جوانان و نوجوانان بیشتری را به مساجد جذب کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های مساجد ظرفیت کادرسازی و نیروپروری نیز دارد که در راستای ایفای این وظیفه باید کانون‌های استان پایش و به‌روز شوند.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت و تجهیز کانون‌ها نیز ۱۰ درصد از اعتبارات تبصره ۱۴ نیز به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اختصاص یافت.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم حجت‌پناه، مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیز گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی مسجد است و بادی تلاش کرد تا جایگاه این مکان مقدس را بیش از پیش تقویت و رونق وشکوه گذشته را به آن بازگرداند.

وی افزود: با مدیریت بنده بنا نیست که تغییراتی در مدیران و مسئولان کانون‌ها شکل گیرد گیرد بلکه در تلاشیم تا در این حوزه تحول ایجاد شود.

حجت‌الاسلام حجت پناه خاطرنشان کرد: پس از اینکه عرصه فرهنگ و هنر کشور در حال پوست ادئازی است می‌طلبد تا با ارای برنامه‌های فاخر و موثر در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد اقدامات خوبی انجام گیرد.

محمدرضا مظاهری مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجاد استان نیز در این آیین به بخشی از فعالیت‌هایی که طی پنج سال اخیر در این ستاد انجام شد اشاره کرد و گفت: در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا عملکرد خوبی بر جای بماند.

خاطرنشان می شود: در این آیین از خدمات پنج ساله محمدرضا مظاهری به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری قدردانی و حجت‌الاسلام محمد ابراهیم حجت‌پناه به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

کد خبر 1735520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha