وجود ۲۶ هزار و ۶۰۰ مورد کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور

مقدم با اشاره به ۲۶ هزار و ۶۰۰  کانون در کشور گفت: تمرکز ما بر تقویت نقش تربیتی کانون‌ها معطوف شده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، مهدی مقدم امروز (شنبه ۴ آذر) در آیین معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید نقش محوری مساجد در کشور تقویت شود و به جایگاه اولیه آن بازگردد، افزود: برای تحقق این مهم در بیانیه گام دوم راهکارهای خوبی ارائه شده است که وظیفه داریم در راستای تحقق تمدن اسلامی آن را به خوبی اجرا کنیم.

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به برنامه‌های این ستاد در راستای تقویت نقش تربیتی مساجد، افزود: کانون‌ها رقیب دیگر ارکان فعال در مساجد نیستند بلکه خود را مشاور و معین می‌دانند و تلاش دارند تا نقش محوری مسجد در جامعه احیا شود.

وی، هویت بخشی به مساجد را از مهمترین برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور عنوان کرد و گفت: اعتقاد ما بر اینست اگر مسجد تقویت شود کانون‌ها فرهنگی هنری هم تقویت می‌شوند از همین رو در این مسیر تلاش مضاعفی به کار گرفته‌ایم.

مقدم توانمندسازی کانون‌ها، گفتمان‌سازی در حوزه زنان و کادرسازی را از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد و گفت: به واسطه این برنامه‌ها در تلاشیم تا جریان سازی فرهنگی هنری در کشور شکل دهیم.

کد خبر 1735529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha