اختصاص امکانات و سالن های اداری به برپایی جشن ازدواج آسان زوج های جوان

یزدان افشاری پور با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان خاطرنشان کرد: کلیه امکانات و سالن های اداری شهرستان عنبرآباد در اختیار زوج های جوان برای برگزاری جشن ازدواج آسان قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست کمیته سامان دهی ازدواج شهرستان عنبرآباد در دفتر فرمانداری این شهر برگزار شد.

یزدان افشاری پور در این نشست، گفت: نشست امروز با محوریت برنامه ریزی برای جشن ازدواج آسان ۲۶ زوج جوان برگزار شد.

فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: ازدواج آسان نیاز به فرهنگ سازی و کار زیربنایی دارد که تحقق این مهم نیاز به همت جهادی ما مسئولین دارد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان خاطرنشان کرد: کلیه امکانات و سالن های اداری شهرستان عنبرآباد در اختیار زوج های جوان برای برگزاری جشن ازدواج آسان قرار داده می شود.

افشاری پور خاطرنشان کرد: حضور زوج های جوان در دوره های مشاوره قبل ازدواج برای فراگیری مهارت های ارتباطی امری ضروری و لازم است و همچنین نیاز هست پس از ازدواج نیز زوجین در دوره های مشاوره بعد از ازدواج شرکت کنند تا مهارت های زندگی را فراگیرند.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: امروز باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه با تدبیر و حمایت دستگاهای اجرایی و همکاری و همراهی سازمان های مردم نهاد و خیرین نهادینه شود.

وی یادآور شد: مراسم ازدواج آسان ۲۶ زوج عنبرآبادی همراه با توزیع جهیزیه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی فردا در عنبرآباد برگزار می شود.

کد خبر 1735556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha