شنبه های کتاب فرصتی برای معرفی کتاب های مفید و ارزشمند است

مجید خوبی زاده گفت: طرح شنبه های کتاب فرصتی است تا با معرفی کتاب های مفید و ارزشمند مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب کرد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، با یادآوری این مطلب که ویژه برنامه های هفته کتاب جنوب کرمان با شعار «آینده خواندنی ست» برگزار شد، گفت: یکی از برنامه های اجرا شده در این هفته، معرفی چندین جلد کتاب در مساجد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور کتاب های به طور اتفاقی، قصه ما مثل شد، یوسرائیل و صهیوناکراسی و همچنین خواهر به نمازگزاران معرفی شدند.

وی بیان کرد: کتاب های نامبرده شده در قالب طرح شنبه های کتاب در سه مسجد شاخص جنوب کرمان توسط ائمه جماعات این مساجد در بین اقامه نماز مغرب و عشاء به نمازگزاران معرفی شدند.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: طرح شنبه های کتاب فرصتی است تا با معرفی کتاب های مفید و ارزشمند مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به اجرای طرح تبادل کتاب، اظهار کرد: این طرح بین کانون های مساجد برگزار شد و کتاب های مازاد بلا استفاده در کتابخانه های این کانون ها بین یکدیگر تبادل شد.

وی عنوان کرد: طرح تبادل کتاب این فرصت را فراهم می کند تا کتاب های کتابخانه ها به روز شوند و کتاب های متنوع در اختیار مخاطبین قرار داده شود.

خوبی زاده یادآور شد: یکی از خدمات کتابخانه های کانون های مساجد جنوب کرمان در هفته کتاب و کتابخوانی، عضویت رایگان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بود.

کد خبر 1735558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha