بسیج دانشجویی تشکیلاتی فرهنگی و اثرگذار در تمام حوزه‌ها است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بسیج دانشجویی تشکیلاتی فرهنگی و اثرگذار در روند برگزاری مراسم های مختلف، فعالیت‌های سیاسی و تشکیلاتی نهادهای دانشجویی و جریان سازی فرهنگی در دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به همراه حجت الاسلام سجاد بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان، با حضور در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، ضمن دیدار با دانشجویان بسیجی، این هفته را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفتند.

 ولیلو در این دیدار بسیج دانشجویی را تشکیلاتی فرهنگی و اثرگذار در روند برگزاری مراسم های مختلف، فعالیت‌های سیاسی و تشکیلاتی نهادهای دانشجویی و جریان سازی فرهنگی در دانشگاه برشمرد و افزود: بسیج در تمامی حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و پژوهشی با عمل به بیانات مقام معظم رهبری بهترین است.

وی در این دیدار خواستار راه اندازی کانون های قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی با مشارکت بسیج دانشجویی جهت برنامه ریزی و حرکت منسجم تر در این حوزه ها شد.

کلمه طیبه بسیج، کلیدواژه تمدنی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سجاد بیگی نیز با تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی در برگزاری منظم برنامه های فرهنگی با مشارکت همیشگی دانشجویان بسیجی عنوان کرد: کلمه طیبه بسیج، کلیدواژه تمدنی انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با بینش حکیمانه خویش برای ملت ایران به یادگار گذاشت و امروز وقتی صحبت از این کلمه طیبه می‌شود، به تبع آن مفاهیم اخلاص، ایثار، پرکاری، خلاقیت، هوشمندی، بصیرت، جهاد و مقاومت نیز در ذهن متبادر می‌شود.

هوتن حسابی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در این دیدار با تبریک فرارسیدن رسیدن هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک تشکل نیست بلکه فرا تشکل است از آمادگی کامل بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برای همکاری در برگزاری و هماهنگی برنامه های مختلف دانشگاه خبر داد.

کد خبر 1735560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha