رسانه‌ها و خبرنگاران راهکارهای عملی در زمینه پویایی ادارات را ارائه دهند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این نکته که روابط عمومی برخی از ادارات غیر فعال هستند، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند راهکارهای عملی در زمینه پویایی ادارات را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فخرالدین رضایی» عصر امروز (۴ آذر ماه) در نشست هم افزایی و هم اندیشی رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب، برگزاری این نشست را در راستای افزایش انس و مودت بین رسانه‌ها، خبرنگاران و همچنین همافزایی و همدلی در جبهه انقلاب دانست.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات و کمک به پیشرفت استان از طرف رسانه‌ها، گفت: می‌طلبد بهبود زیرساخت‌ها، رفع نواقصات و همچنین توجه به توسعه و پیشرفت استان از طرف رسانه‌ها پیگیری شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست کار در حوزه رسانه را یکی از شغل‌های پرمخاطره دانست و گفت: نقد رسانه‌ها مهم بوده و باعث پیشرفت و توسعه استان خواهد شد.

«مرادعلی پیوند» ضرورت اخلاق حرفه‌ای در رسانه‌ها را یادآور شد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رسانه خاص بوده و ضرورت دارد که رسانه‌ها برای کمک به رشد، توسعه و پیشرفت استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تایید این نکته مورد نظر خبرنگاران مبنی بر اینکه روابط عمومی برخی از ادارات غیر فعال هستند، یادآور شد: رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند راهکارهای عملی در زمینه پویایی ادارات را ارائه دهند تا در کارگروه ویژه به صورت عملیاتی مورد بررسی قرار گیرد.

پیوند بر ضرورت ساماندهی خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و ادامه داد: می‌توان با همکاری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان سازوکاری طراحی و اجرا کرد که سایت‌های خبری که در بازه زمانی ۶ ماه غیر فعال بوده، امتیاز و مجوز آنها لغو شوند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران خواست به موضوعات اساسی استان بپردازند و خاطرنشان کرد: خبرنگاران با توجه به اقدامات خوب و اثرگذار صورت گرفته و همچنین ضرورت توجه به مشکلات مردم، اخبار مثبت را مد نظر داشته باشند.

وی بر استحکام ارتباط عاطفی بین مدیران و خبرنگاران تاکید کرد و یادآور شد: ابهامات خبرنگاران باید در فضای مناسب شناسایی و برطرف شوند.

«جانمحمد خوب پور»، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست انتقاد پذیری مدیران را یک ضرورت دانست و گفت: دولت سیزدهم اقدامات خوبی در زمینه سامانه جامع رسانه‌های کشور و همچنین صندوق اعتباری هنر انجام داده است.

کد خبر 1735568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha