بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، صبح امروز، در دیدار با رضا علافی سلماسی، فرمانده پایگاه و اعضای شورا بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، گفت: بسیج صرفا بخاطر جنگ تشکیل نشده، بعدا بسیج در تمام حوزه ها مثل سازندگی هم تشکیل شد.

وی افزود: بسیج صرفا این نیست که پایگاه و برنامه زمان بندی شده داشته باشد و هر کار و مسئولیتی که انجام می دهیم اگر درست باشد ما تفکر بسیجی را جا انداختیم.

نوروزی گفت: بعضی برنامه ها را نباید مختصص به هفته بسیج انجام دهیم و به برنامه ها نباید حالت نمادین نگاه کنیم و تمام برنامه هایی که در بسیح انجام می شود را باید اطلاع رسانی کنیم.

این مسئول ادامه داد: هفته بسیج یادآور پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ است که به زیبایی در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

وی گفت: بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است و امروز پس از گذشت ۴۵ سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان آذربایجان غربی افزود: مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه مردمی باعث شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشور بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است

رضا علافی سلماسی، پایگاه مقاومت بسیج شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار گفت: اجتماع کارکنان بسیجی اداره کل در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، فضاسازی محیطی در ادارات ارشاد استان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، تبریک هفته بسیج و مراسم گرامیداشت و انتشار در فضای مجازی و دیدار کارکنان بسیجی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استاناذربایجان غربی از جمله برنامه های این پایگاه است.

وی برگزاری مسابقه ورزشی تنیس روی میز ویژکارکنان بسیجی، کوه پیمایی کارکنان بسیجی بمناسبت هفته بسیج ، برگزاری مسابقه کتبی با طرح 20 سوال و اهدا جوایز به سه نفر از بسیجیان پایگاه با قرعه کشی، حضور در همایش و تجمع بزرگ بسیجیان، سخنرانی مدیرکل در پایگاه مقاومت مسجد نبی اکرم (ص) و غباروبی مزار شهدای گمنام در پارک جنگلی را از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار از فرمانده پایگاه و اعضای شورا بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی تجلیل شد.

کد خبر 1735587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha