بسیج در صف مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد

آخوند ایری تاکید کرد که بسیج در صف مقدم دفاع از انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس، در پیشرفت‌های نظام اسلامی و ... نقش بسزایی دارد.

یوسف آخوند ایری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج اظهارکرد:  بسیج سرشار از ایمان و الگوهای نبوت است و فرد بسیجی می‌بایست متواضع، فروتن و بردبار باشد و به تزکیه نفس بپردازد.

امام جمعه اهل سنت سیجوال گفت: در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا علیه انقلاب اسلامی جنگیدند اما آن پیر جماران، امام خمینی (ره) با تفکرات خدایی و انبیایی خود فرمان تاسیس بسیج را داد و این نشان از دوراندیشی امام راحل بود.

وی خاطرنشان کرد: ما نقش بسیج را در هشت سال جنگ دیدیم، بسیج هیچ حد و مرزی ندارد و همانطور که در دفاع مقدس، از همه مذاهب و قومیت‌ها شهید و جانباز تقدیم این انقلاب شد؛ در بسیج هم همه قومیت‌ها و مذاهب نقش‌آفرینی می‌کنند.

آخوند ایری یادآور شد: حکومتی که تازه بنا شده و شعارش نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی بود، با رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه‌های مختلف تحت عنوان بسیج توانست از شرایط سخت و پیچیده اوایل انقلاب عبور کند. بسیج در صف مقدم دفاع از انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس، در پیشرفت‌های نظام اسلامی و ... نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: این عقیده و ایمان بسیج را دشمن نمی‌تواند تحمل کند. ما در جنگ نظامی دشمن را می‌بینیم اما در جنگ نرم، دشمن قابل مشاهده نیست. بسیجی باید ابتدا با نفس اماره بجنگد و بعد به مقام پاسداری از اسلام و قرآن برسد.

امام جمعه اهل سنت سیجوال گفت: تفکر بسیجی دشمنان را خوار و ضعیف کرده است. امروز دنیا مقاومت را از انقلاب اسلامی آموخته‌اند و در فلسطین اشغالی و کرانه باختری تا سوریه و یمن و عراق و ... اندیشه بسیج و مقاومت ریشه دوانده است و طوفان‌الاقصی هم‌ برگرفته از همین اندیشه و مکتب بسیج است.

وی افزود: یک بسیجی از دشمن نمی‌ترسد و برای رشد نظام اسلامی که در آن قومیت و تشیع و تسنن مطرح نیست، از جان خود هم می‌گذرد. امروز ابرقدرتها می‌ترسند که به ایران اسلامی نگاه چپ داشته باشند و این ناشی از قوت و اقتدار بسیجیان است.

کد خبر 1735740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha