امام علی(ع)، مصداق کامل یک بسیجی فداکار بود

یک کارشناس مذهبی گفت: امیر المومنین علی(ع)، مصداق کامل یک بسیجی فداکار بود که تمام هستی اش را در راه اسلام فدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مراسم بزرگداشت هفته ی بسیج به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی- هنری امام زمان(عج) و خادمیاران رضوی، در سالن اجتماعات مسجد امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد.

یک کارشناس دینی در این مراسم در سخنانی گفت: امیر المومنین علی(ع)، مصداق کامل یک بسیجی فداکار بود که تمام هستی اش را در راه اسلام فدا کرد.

ملیحه آقائی زاده با اشاره به سخنان فقیه بزرگ مذهب شیعه، سید بن طاووس، درباره ی خوابیدن حضرت علی(ع) در بستر پیامبر(ص) در لیله المبیت گفت: ایثار امام علی(ع) از تسلیم اسماعیل برتر بود؛ چرا که اسماعیل آماده بود تا به دست پدرش ذبح شود؛ اما امام علی(ع) خود را برای کشته‌شدن به دست دشمنانش آماده کرده بود.

این کارشناس دینی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروزه تفکر بسیجی به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است و مخاطب امام(ره)، در واقع همه‌ انسان‌هایی هستند که هر کدام به شکلی، به استضعاف درآمده‌ اند.

امام علی(ع)، مصداق کامل یک بسیجی فداکار بود

آقائی زاده با اشاره به حوادث اخیر فلسطین گفت: امسال در شرایطی وارد هفته بسیج شدیم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلوم غزه، در حال احقاق حقوق و آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند.

ملیحه آقائی زاده در پایان گفت: مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی ضربه ی سنگینی را به رژیم منحوس صهیونیستی تحمیل کردند، اما امریکایی‌ها با امکانات خود به کمک صهیونیست‌ها آمده و تعداد زیادی از فلسطینیان را به شهادت رساندند.

پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود دختران نونهال بنات المهدی، اجرای مسابقه، مدیحه سرایی و دکلمه خوانی از بخش های دیگر این مراسم بود.

امام علی(ع)، مصداق کامل یک بسیجی فداکار بود

امام علی(ع)، مصداق کامل یک بسیجی فداکار بود

کد خبر 1735764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha