شیروان با کمبود پزشک مواجه است

امام جمعه شیروان گفت: این شهرستان با ارائه خدمات درمانی به دو شهر شیروان و فاروج با کمبود پزشک مواجه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان روز دوشنبه 6 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه روسای بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان اظهارکرد: با توجه به قرارگرفتن این شهرستان در مسیر جاده آسیایی که در بسیاری از مواقع بیمار تصادفی و اورژانسی به بیمارستان مراجعه می کند، باید پزشک به اندازه کافی تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمبود پزشک، دو بیمارستان شهرستان با کمبود نیرو مواجه است و وقتی کمبود باشد خدمات دهی مطلوب به مراجعین خوب نخواهد بود، بیماران هنگام مراجعه به بیمارستان باید کم ترین نگرانی شان بیماری باشد ولی مشکلات فراتر از این است.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: باید تمام خدمت خود را برای مردم بگذاریم و در مسیر خدمت به مردم دین و ارزش ها قدم برداشت، کاری که پزشکان و پرستاران انجام می دهند برگرفته از ایثار و شهادت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم گفت: 120 پزشک در این استان کم داریم که در حوزه های بیهوشی، اطفال و عمومی فعال هستند.

عبدالله کبریایی اضافه کرد: امسال با جذب تعدادی از پزشکان به دنبال حل این موضوع هستیم تا با ارائه خدمات درمانی خوب، مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی از فعالیت هفت پزشک بیهوشی در استان خبر داد و تصریح کرد: شیروان به نسبت سایر شهرها وضعی بهتری دارد ولی با توجه به موقعیت و جمعیت دو شهر شیروان و فاروج سعی داریم مشکلات درمانی کاملا برطرف شود.

کد خبر 1735788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha