طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل را درهم شکست

سردار فدوی با اشاره به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل غاصب را درهم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سردار علی فدوی در همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها که در دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: تحلیل های بسیاری درباره جنگ غزه و طوفان الاقصی می توان انجام داد اما برای تحلیل درست باید به قرآن مراجعه کنیم چرا که آیات قرآنی زیادی در خصوص وقایع اخیر وجود دارد که تاکید می کند حزب خدا تحت هر شرایطی پیروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح نحوه شکل گیری رژیم غاصب صهیونیست افزود: یک ظلم و اشغالگری سازمان یافته توسط شیطان بزرگ آمریکا و خبیثان انگلیسی طراحی شد تا رژیم اسراییل شکل بگیرد و جبهه استکبار از این طریق بتواند اقداماتی برای منافع خود در قلب اسلام انجام دهد و با خطراتی که از سوی اسلام احساس می کند، مقابله کند.

وی تاکید کرد: استکبار برای اشغالگری به جنایات زیادی دست زد، از طرفی تکلیف صریح برای مسلمانان در مواجهه با اشغالگر و ظالم مشخص شده است و باید در برابر اشغالگر مقاومت کنند. امام راحل در سال ۴۲ نهضتی متفاوت با همه نهضت ها ایجاد کردند و از همان آغاز آمریکا و صهیونیست ها را مورد هدف قرار دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی برای مقابله با استکبار و مقاومت عنوان کرد و گفت: ملت انقلابی و نظام انقلاب اسلامی برخواستند و با ایجاد هم افزایی بر اساس قرآن مبارزه با ظلم و استکبار را وظیفه خود دانستند و کمک و حمایت از مظلومان به صورت علنی از سوی جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.

وی تاکید کرد: حمایت از مظلوم که دستور دین بوده و مستقیم توسط امامین انقلاب اسلامی ابلاغ شد، برنامه مسلم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و پس از انتقال این معرفت به دلدادگان انقلاب خیلی سریع رشد کرد.

وی با اشاره به اقدامات ماه های اخیر رژیم اسراییل در فلسطین گفت: اهانت به مسجد الاقصی، شهادت بیش از ۲۰۰ نفر از مردم غزه و ده ها اقدام ضد بشری علیه مردم مظلوم فلسطین باعث شد تا مردم غزه ۱۵ مهر ماه اقدام پیش دستانه ای انجام دهند چرا که ایمان داشتند حزب خدا پیروز است.

سردار فدوی با اشاره به دستاوردهای تاکتیکی و امنیتی عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ارتشی که با تصویرسازی رسانه ای و مجازی برای خود ابهتی ایجاد کرده بود در تهاجم فلسطینی ها درهم شکست و تحقیر شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: صهیونیست ها تصویری ساخته بودند مبنی بر اینکه اسراییل امن ترین نقطه جهان برای یهودی هاست و با این اقدام و در جنگ غزه تصویر اسراییل در دنیا به هم ریخت و یک اجماع جهانی علیه رژیم غاصب اسراییل به وجود آمد و بسیاری از کشورها علیه اقدامات این رژیم موضع گیری کردند.

وی با اشاره به منویات امام راحل مبنی بر اینکه ما مکلف به انجام تکلیف و وظیفه هستیم نه نتیجه، خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت مردم فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق به این نتیجه رسیدند که به تکالیف خود عمل کنند.

کد خبر 1735862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha