برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در جنوب شرق استان تهران

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در جنوب شرق استان تهران با حضور عاشقان مقام اهلبیت سلام الله علیها همزمان با شهادت بانوی دوعالم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز دوشنبه(6 آذرماه) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری بانوی دو عالم و صاحب حوض کوثر در جنوب شرق استان تهران با حضور آحاد مردم و مسئولین برگزار شد.

عزاداری پیاده ام ابیها در شهر شهیدان 15خرداد

سوگواران مادر سادات حضرت فاطمه الزهرا (س) و سردار سپهبد قاسم سلیمانی از مقابل مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) ورامین تا گلزار شهدای سید فتح الله این شهر به سینه زنی و عزاداری پرداخته و با بر افراشتن پرچم‌های عزا، عشق و علاقه خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم معنوی، امام جمعه موقت شهرستان ورامین،فرماندار ویژه شهرستان ورامین، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و ائمه جماعات و اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی ورامین حضور داشتند.

گفتنی است، که مردم شهرستان ورامین در این آئین معنوی، مسیر مصلی صاحب الزمان (عج) تا گلزار شهدای سیدفتح الله را با پای پیاده طی کرده و در طول مسیر در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) به سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

لازم به ذکر است که عزاداران ورامینی پس از عزادارای به روان پاک ستارگان این سرزمین درود فرستادند و بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا و اهلبیت(ع) تأکید کرده و اعلام داشتند که مردم دیار ۱۵ خرداد همچون گذشته در صحنه و میدان حضور دارند.

حرکت دسته عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در قرچک

دسته عزاداری بمناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها   در شهر قرچک با حضور حسین فخاری سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، میری زاده و قیصرپناه معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین و مردم انقلابی قرچک از میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای گمنام زیباشهر حرکت و به اقامه عزا پرداختند.

عزاداری مادر سادات در شهرستان های پیشوا و پاکدشت

مراسم عزاداری و مدیحه سرایی در شهرستان پیشوا در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) با حضور عاشقان ولایت و امامت برگزار شد و در شهرستان پاکدشت در مصلی این شهر با حضور امام جمعه و آحاد مردم مراسم عزاداری مادر سادات و همسر ولایت و امامت برگزار شد.

کد خبر 1735875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha