اجرای طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه در کانون شهید گلمحمدی

صالحی از اجرای طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه در کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، کوی صالح آباد اراک خبر داد. 

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احسان صالحی، با اشاره به اهمیت حضور هر چه بیشتر دانش آموزان در مساجد و پیوند این دو نهاد مقدس با یکدیگر، گفت: طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه در کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، کوی صالح آباد اراک برگزار می شود. 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، شهرستان اراک(کوی صالح آباد)، ضمن تسلیت ایام فاطمیه از طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه عنوان کرد و افزود: اجرای طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه در دستور کار کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی قرار گرفته است که این امر مهم موجب می‌شود دانش آموزان به فضای مسجد راه پیدا کنند و با مسجد  اُنس بیشتری بگیرند و در  برنامه های مسجد شرکت نمایند.


وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی در نظر دارد طی تفاهم نامه ای با یکی از مدارس همجوار خود بصورت مشترک برنامه های فرهنگی آن مدرسه را در راستای تشویق و حضور دانش آموزان در مسجد پیگیری و اجرا کند، ادامه داد: در نظر داریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم گام های بیشتر و موثری با کمک مدارس برداریم.


مدیر کانون فرهنگی شهید گلمحمدی ادامه داد: طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه از جمله طرح هایی است که در سامانه بچه های مسجد از سوی ستاد عالی کانونهای فرهنگی مساجد کشور  برنامه ریزی  شده است. 

اجرای طرح ملی پیوند مسجد و مدرسه در کانون شهید گلمحمدی

صالحی اظهار کرد: با اجرای این طرح کانونهای فرهنگی‌ مساجد در برگزاری تمامی برنامه های ابلاغی خود می‌توانند موفق تر از گذشته باشند.

وی پایان صالحی مدیر کانون فرهنگی خاطر کرد: تفاهم نامه فی مابین کانون فرهنگی و مدرسه در ۲ صفحه و در ۱۳ بند تنظیم شده است که با موافقت مدیران یکی از مدارس همجوار منعقد و جهت اجرای برنامه ها به امضای مدیر مدرسه و مدیر کانون فرهنگی خواهد رسید.

کد خبر 1735877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha