نشست آموزشی بانوان مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:نشست آموزشی برای بانوان مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» صبح امروز (۵ آذر ماه) در نشست شورای اداری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در راستای افزایش میزان بهره‌وری و سطح کیفیت کادر و پرسنل ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد استان این نشست برگزار شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح وظایف هر یک از پرسنل، گزارشی از عملکرد سه ماهه اخیر را احصا و نقاط ضعف را یادآور و نقاط بهبود را مورد تشویق قرار داد.

وی ارتباط با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را یکی از پایه‌های اصلی ارزیابی پرسنل دانست و افزود: بر اساس فرم‌های نظرسنجی الکترونیکی طراحی شده در پایان سال، میزان رضایت مدیران کانون‌ها فرهنگی و هنری سنجیده و از افراد موفق طرح در این حوزه تجلیل خواهد شد.

لایقی اصل طراحی برنامه‌های خلاقانه، پویش‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای فعال سازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جهت افزایش میزان بهره‌وری و کارکرد آنها را از دیگر عوامل موثر در ارزیابی کارشناسان این اداره دانست.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاران خواست ضمن ارائه گزارش عملکرد هفته‌ای، در راستای جذب افراد به مسجد و ارائه برنامه‌های عملی قابل اجرا در این زمینه تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: نشست آموزشی برای بانوان مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته برگزار می‌شود.

لایقی اصل شناسایی زنان تاثیرگذار و فعال در حوزه فرهنگی را یک ضرورت دانست و گفت: بعد از نشست آموزشی در استان، بانوان شرکت کننده در کلاس‌های آموزشی و توجیهی که توسط ستاد کشوری در تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهند کرد.

گفتنی است در این نشست هر یک از همکاران ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از فعالیت‌های هفتگی خود ارائه دادند.

کد خبر 1735880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha